2009. augusztus 2., vasárnap

Hőség , csendélet

"De tudod te milyen meleg van kint??? Becsukott szemmel jöttem haza, a saroktól OLYAN meleg van. "
By férjem, miután megkértem, hozzon egy kenyeret az ebédhez (nem hozott, én sem)

Később:

Legkisebb fiú, telefonon: (Sátoraljaújhelyben nyaralnak nagyinál)
Mondjak valamit anyu?
-HM?
-Szerintem én nem tudok innen lemászni.
-Honnan??? !!!
-Innen fentről.
-Hova másztál?
-Erre a drótra, ami össze van tekerve, hogy tudjunk beszélni Levivel (kőfal túloldalán nyaraló kisfiú)
De mire felértem, Levit behívta a nagymamája, mert erős az "URH" sugárzás.
Anya össze fogok itt ráncosodni, leugrok:
Ne ugorj!!! Kiabálj Szabinak, biztos levesz onnan.
Nem jön ide mert fél a darazsaktól:-(
-Darazsaaaak??
AHA, sokan vannak, mert itt aszalja Soma a döglött halát a fal tetején, azt rágják.
Szabi meg mászott fel és belenyúlt! De nem mondta meg Somát nagyinak, mert Soma adott neki egy fém kétszázast. Leugrok, ok? DE ne ijedj meg, ha leesik a telefon!
(surrogás puffanás, vidám hangocska: "anya élek":-)
-Jól van drágám, nézd már meg mit csinál nagyi, és add már nekem a telefonhoz ok?
(slatty slatty, dübögés, ajtócsapódás, lihegés)

- Nagyi alszik, és rá van rakva 4 csomag fagyasztott borsó!:D

37 megjegyzés:

  1. Gézja haverom, itt slattyogok egy kis fagyasztott zöldborsóra áhítozva
    Béla

    VálaszTörlés
  2. Hmmmm... Nem egy elveszett gyermek...
    És még a nagyinak is volt ideje fagyasztva aludni.
    Nme kaptál lilát, amíg hallgattad, hogy hol is van?

    VálaszTörlés
  3. Lilát kaptam, azért akartam beszélni a nagyanyjával is:)
    Szegény teljesen le lehet fáradva, pénteken megyünk a fiúkért.

    VálaszTörlés
  4. Bélám, jó a fagyos cseresznye is, borsóm nincs, csekát tarkón olvasztás után félfagyosan megettük. Szerintem nagyink is borsófőzeléket főzött vacsira.

    VálaszTörlés
  5. Szerintem meg hibernálták a srácok, és a borsót már ők fagyasztották rajta.

    VálaszTörlés
  6. Maimoni, nem elképzelhetetlen. Fel is hívom őket megint.
    Gyermekeim: frusztrált vagyok ha itthon vannak, és látom mit művelnek, még frusztráltabb, ha nincsenek itt, és elképzelem mit művelnek.

    Büdösül hiányoznak..

    VálaszTörlés
  7. Én vagyok az, az anyjuk, csak a dolgozós google fiókból
    Dorek

    VálaszTörlés
  8. Hmmmm... Tényleg ekkora a csend? :) OK, nyaralás, tűzijáték, sulikezdés, de azért... :)))))))) Jertek vissza emberek az életbe! :))))))

    VálaszTörlés
  9. tényleg ekkora a csend. dorek feljött a nagyvárosba, és akklimatizálódik. majdha vendégségbe jönnek hozzám, akkor leültetem egy kicsit a gépem elé :D írjon tőlem blogbejegyzést!

    VálaszTörlés
  10. Doreeeeeeeeeeeeek!
    El vagy veszve...
    Pedig még ajit is küldtem. Ha újból megvagy, lennél szíves benézni be hozzám?

    VálaszTörlés
  11. Hellóbelló!
    mindenkihez benézek, hiányoztok!
    Nem annyira akklimatizálódás, munka volt rengeteg, de már lazább, és már be bírom a gépet is kapcsolni:))
    jövöök:) el ne tűnjetek!

    VálaszTörlés
  12. Na, életben van... :D
    Aszittem, már kell gyűjteni a túszpénzt.

    VálaszTörlés
  13. http://criticalmass.hu/blogbejegyzes/20090916/bike-kitchen-2-felvirrad-nagy-nap

    Ezt most itt is megmutatom, hátha érdekel valakit.

    VálaszTörlés
  14. húbanyek, a nasa titkos programjába nem olyan nehéz belépni, mint ide a blogra kommentelni :D

    VálaszTörlés
  15. De vajon hol,merre van??? Hahó! Hol vagy Dorkaaa ???

    VálaszTörlés
  16. dorka megvan, csak ugye próbaidős, és elfogaltos. sokat ül gépelőtt, ezért gondolom a szabadidejében unplugged programokat választ...

    gildor ingloriont, a hatóság által kirendelt dorkaszakértőt hallották...

    VálaszTörlés
  17. Hahó, Dorek, megvagy? Szerintem nyáron már nem fogunk tudni találkozni. ;))))))

    VálaszTörlés
  18. Nyáron miért ne? Csak nem az idén... :)

    VálaszTörlés
  19. Az az igazság, hogy más terveim vannak jövő nyárra, de majd meglátjuk. :)

    VálaszTörlés
  20. idén ősz, mondjuk ez a hét?
    dorka

    VálaszTörlés
  21. Idén ősz jó, mondjuk a múlt hétről már lecsúsztam. Mondjuk nem is baj, párocskám eltörte a lábát, elvileg otthon van fekvőgipszben, egész múlt hét ezzel (rohangálás, ügyintézés) telt. És basszus, egy férfi MIÉRT NEM TUD NYUGODTAN ÜLNI A FENEKÉN, ha kb. a munkája, megélhetése múlik ezen? Ha nem forr jól össze, még hónapokig húzhatja, vagy akármi lehet (fizikai munka, törött vagy nem jól gyógyult lábbal nyilván nem mehet vissza állni egész nap meg dobozokat pakolni). De nem, mert minden más fontosabb, már az első 3 nap ramattyá zúzta (eltörte) a fekvőgipszét. Volt neki botja, most már kaptunk mankót is, de nem, nem használja (mármint lakáson belül). És ha nem szólok rá, nem ül le, mert 'csak kicsit fáj, még bírja', felpolcolni meg... Na most remélem, legalább ilyenkor döglik, amikor nem vagyok otthon és nincs semmi esemény. Bár a macskákkal is elszórakozik, nem mintha a kis dögöknek nem lenne tökéletesen mindegy, hogy az ágyba kéredzkednek-e be vagy lendületből szórakoztatja őket. Haza fogok vinni 150 ismeretlen DVD-t, az lesz.

    Na bocsi, csak kicsit ki vagyok akadva, hogy lehet ilyen hülye egy ember (OK, cserébe nagyon macho ;))))), mondjuk múlt héten még nem állt be a rendszer (orvosi papírok intézése, egyebek), hétvégén meg kísértetjárás volt (2-3-4 gyerek, közte a sajátja, szüleim, anyóska, ebből mondjuk az én szüleim tényleg segíteni jöttek, bringákat a kis lakásból télire elszállítottak hüppp-hüppp és mindenféle nehéz cuccot, bútort tőle hozzám átmozgattak). Ezenkívül csak egy őrült értékesítővel és a nagyon dörzsölt építtető+ügyvéd együtessel kontaktálok napi szinten lakásügyben, más macera nincs. :)) De egy csajos délután az tényleg nagyon jóóóóóóóó lenne. :)))))))) Puszi!

    VálaszTörlés
  22. Légyszi légyszi légyszi!!!!
    Judit, a telefonszámodat még egyszer küldd már el a mishmesh4@gmail.com-ra!!!

    kommentre: :DDDDD
    ismerős életérzés, de jó most más tollából hallani (képzavar tudom)
    DORKA

    VálaszTörlés
  23. Írtam...

    tegnap a láthatatlan házimanók felszereltek 3 csillárt (egy a konyhapult tetejéről, kettő létráról elérhető). A táppénzes papírjáért meg úgy sikerült tegnap elmenni busszal (1 átszállás, összesen kb. 1 és negyed óra), hogy feleúton állt. Fekvőgipsz még mindig. Tele volt a busz nyugdíjassal, hétköznap délben, végállomásról indulva, de ő nem akart szólni. Na itt most feladom. Vannak dolgok, amik felérhetetlenek női ésszel. ;)))))

    (Amúgy ha jobban megnézem, az a fajta barna, aki gyerekkorában szőke lehetett. Hazamegyek, meg is kérdezem... :))))))

    VálaszTörlés
  24. Ide is írom, hátha ott nem olvastad: Teaerdő Teaház holnap, azaz szombat fél 6 (előtt, hogy beszélgetni is tudjunk). Más jófej csajok is jöhetnek, akik nyitottak. :))))

    VálaszTörlés
  25. Ok!!! hívlak ma, kicsit később hátha még szunyáltok:)
    D

    VálaszTörlés
  26. Huh, micsoda élet van itt a szunnyadó felszín alatt! Dorka, mosmá télleg előkerülhetnél!

    VálaszTörlés
  27. ez a bejegyzés egy kicsit nem up-to-date :D:D:D

    VálaszTörlés
  28. Halihó mindenkinek! Hahó Dorka! Merre lettél? Mindenki eltünt innen? Mi lett veletek? Merre vagytok? :)

    VálaszTörlés
  29. Pluszegy az utolsóhoz: Dorka és csatolmányok, merre vagytok?

    VálaszTörlés
  30. http://bellamaria.sfblogs.net/2010/02/10/kreativ-blogger-vagyis-en/
    " Dorka, a mishmesh. Aki nemtom hol van. De lehet, épp ez fogja majd kibillenteni Hófehérke álmából, vagy ebbe botlanak meg a törpék, és sikerül kiköpni a mérgezett almadarabot, amitől tetszhalott lett nyár óta, amikor nagy hőségről mesél a blogjába. Mióta elfogyott a szenünk, oda járok melegedni."

    VálaszTörlés
  31. Üdv!

    A régi blogod maradványaira véletlen akadtam rá, miközben információkat kerestem a Talmudról.

    Nem tudom összejött-e belőle neked valami, nekem egy angol nyelvű változatot sikerült szereznem (Soncino Babylonian Talmud).

    Nekiálltam legalább egy részét lefordítani, pont olyan esetekre, mint amilyet a régi blogodban leírtál.
    Nincs kedved esetleg segíteni?
    Úgy tűnhet, hogy kiskanállal kellene kimerni egy óceánt, de itt legalább látni a part végét.
    Ha pedig sikerülne összesen 100 embert rávenni, hogy naponta csak fél oldallal segítsen be, akkor egyetlen év alatt elkészülhetne "a nagy mű", híresek is lennénk meg minden.

    VálaszTörlés
  32. Inkább gyere Sodit alázni ide:
    http://sodika.atw.hu/

    VálaszTörlés