2009. július 11., szombat

jólesne...


Egy éjszakát átbulizni valami sötét helyen füstben, ahol nem ismernek,hülyezenékre táncolni és alkoholizálni egy kicsit, nem gondolkozni, nemgondolkozni, ereszdelahajamat jellegűt bulizni. 6 évente egyszer fordul elő, de akkor az idegrendszerem fogékony a pszychedelikus trance zene kemény változatára amit emberiességi okokból, és olvasóim lelkére /ízlésére való tekintettel lévén nem szúrtam be ide. Csak ezt a kis Pendulumot.

Kedvenc: mert belejöttem:)



8 megjegyzés:

  1. 0.50-től ennél is feláll a szőr a szívemen/talpamon.ez van, bevállalom.

    VálaszTörlés
  2. Lehet, hogy én ehhez öreg vagyok??? Vagy begyöpösödött? Nekem a hátamon áll fel a szőr...
    Mindamellett tiszteletben tartom az ízlésedet, a gyerekeid is biztosan díjazzák...:)))))))))))

    VálaszTörlés
  3. A Pendulumot a fiúk ragasztották rám:-)

    VálaszTörlés
  4. én ezt már régen hallottam... természetesen magyarul... mindenki magyar!!!

    nézzétek csak meg! himmel: terézanya (csapjad!)


    sajna nem lehet ide másolni, youtube-on gyorsan megtaláljátok...

    VálaszTörlés
  5. Hát ez a zene tök jó az első hallásra. Erre aztán lehetne vadulni, az beztos! Mondom én, a szomorúzenész! Van ennek megfelelő hangulata, amikor ez kigyön, akkor büntetni köll, nincs mese. Mármint a szomszédokat ezzel, muhaha!

    VálaszTörlés
  6. Mici:-) naugye hogy ugye.

    István,megkerestem és ezért büntetést érdemelsz!!! BORRRZASZTÓ voltXD

    Büntiből beszúrom neked a másik kedvencemet tőlük fentre.Váháháh

    VálaszTörlés
  7. fülessel kell hallgatni, de maximumon:) holnapra kicsit nagy szót fogok hallani tőle.Csak nem az igazi ülve pogózgatni itten....

    VálaszTörlés
  8. dorek, az megvan, ugye, hogy miért:

    majom-kutya esernyővel tartom vissza? :)

    az ifjú szkájvóker lajos kalalndjaiból megtudhatod...

    VálaszTörlés