2009. július 1., szerda

Gyűjtöm mostantól

Mert tálcán kínálja magát. Minden lépcsőház egy egy kis szubkultúra, amelynek esszenciális kivonata a liftbe ragasztott üzenetekben csapódik ki.

E.bácsi békebeli gondnok, néha kicsit gonosz, olyanor kikapcsolja a liftet. Simán fülöncsípi a köpködőket. E bácsi "kedves lakótársak" kezdetű üzenetei a liftakna beső falán színesítik a lakótársak életét, konkurenciát képezve Hédi nénivel...
Eldöntöttem, a tacepaukat ezentúl fotózom, és összegyűjtöm, a köpködős már lefotózásra került, csak kiskábel hiánya miatt nem tom feltölteni..Majd egyszerre a többivel.

elő üzenet: Kedves Lakótársak!
"Tegnapi nap folyamán találtunk egy igen nagyméretű piros pulóvert, a gondnoki irodában HALADÉKTALANUL ÁTVEHETŐ!!!!!!!!! (ennyi felkiáltójellel)
gondnok"
(nem mernék értemenni, félnék leka a 10 körmömről, hogy lehetek ilyen trehány)


másdik üzenet:
"Kedves ifjú lakótárs!
Újból megkérlek, hogy a LIFT-ben, lépcsőházban ne KÖPKÖDJ!!!!!!!
(nem szeretném, ha a szádat tüzes vassal kéne megégetnem)
gondnok"

harmadik üzenet:
"Kedves ifjú lakótárs!!!!!!!!!!
megkérlek, tarószkodj attól, hogy a LIFT-falára péniszt rajzolj!! Most még lemostam, következő alkalommal levágom a középsődet (sic!) ha elkaplak. (és el foglak kapni!!)
gondnok

Meg kell adni, a mi LIFT-ünkben nincs firka. Mellette van csak a földszinten egy "Lila majmoook" felirat a falon.Az is csak kicsiben, ceruzával, és bátortalanul.

E bácsi rulez:) én kedvelem tkp:)

3 megjegyzés:

  1. Atyaég.....


    (Megjegyzem első rápillantásra, amikor a gyűjtöm, lépcsőház és a köpködés megragadta a tekintetem, azt hittem, vízköpőket akarsz fotózni.)

    VálaszTörlés
  2. Itt csak nyálköpő van:) de már ő is inkább benn tartja ..szerintem:)

    VálaszTörlés
  3. a kínai utam után sajnos én sejtem kik azok :)

    nem félted a gyerekeid? nálunk csak 'kődobáló-bácsi' (igen, még a pszichóknak is kijárt a bácsi rang) volt, és kb olyan volt, mint egy horizontális földszellem: ha túl átmásztunk volna a bunkeron, akkor megdobált volna kővel. a házbeli gyerekek legendáriumában halottja is volt az esetnek.
    a bunker tényleg bunker volt, egy terméskövekből összebetonozott félig a földbe süppedő henger. kb egy emelet magas, és így természetesen a kert legérdekesebb objektuma gyerekek számára. befutotta a borostyán, vastagon. mivel azon nem volt (nem lehetett) kerítés, a határsértés ott volt a legvalószínűbb...

    mondjuk, a szomszéd ház kődobálós-bácsi nélkül is eléggé egy fekély volt a környék testén...

    pár éve tudtam meg húgomtól, hogy a szomszédban egy fiatal párnál úgy alakult a szilveszteri buli, hogy az apukát kérdőrevonta az anyuka a bulizási szokásait illetően, és a kérdést egy késsel nyomatékosította.
    apuka hullaházba, anyuka börtönbe, a két éves gyerek gyámhoz került. jó kis buli lehetett. kíváncsi lennék, hogy a háromszög másik női résztvevője miként dolgozta ezt fel :)

    VálaszTörlés