2009. június 28., vasárnap

Ennek nem lehet címet adni

Előjött a régi jó alvászavarom, és a homeopátiás bogyótól amitől álmosodni kellett volna, még jobban felpörögtem.
Olvastam, majd megnéztem egy dokumentumfilmet a kékbálnák kutatásáról. Miután jól megkutatták a cetet, lefagyasztják, és kis porciókban élelmezési célra értékesítik Japánba. Itt már álmos voltam, de kinyitottam a szemem, és láttam a kis vákuumcsomagolt kockákat, vastag piros húsréteggel, bepaprikázva, halálosan megkívántam a bálnaszalonnát.
Most pedig értetlenül állok magammal szemben. Én nem vagyok olyan, hogy veszélyezetett állatok szalonnájára pályázzak... meg különbenis.

Valami kavar biztos van nálunk, megr a fiúk meg úgy alszanak délig, hogy át sem fordulnak a másik oldalukra, és csak a talpuk van ki, különféle színekben és méretekben..

Megjött végre az erkölcsi bizonyítványom, amit csatolnom kellett volna a CV-khez, de csak az megkérés igazolócsíkját tudtam odacsatolni. Csak nem lesz baj.

9 megjegyzés:

  1. koalamaci roston,
    tokhal fehérborban párolva
    dodó mangómártással
    erszényes ördög parázson sütve
    hiúzpörkölt

    + + +

    ja, és külön érdekesség: tonhaltüdő sütve (a cégnél a szalontüdőt breeded tuna fish-nek fordították... inkább nem kóstoltam meg - de a fordítás simán felmehet eszter listájára :D)

    ha nem felejtem el, holnap bálna helyett málnát kapsz :)

    VálaszTörlés
  2. Miért ne lehetne címet adni???
    "Dorka bálnát zabálna" - nem jó?
    :))

    VálaszTörlés
  3. Én azt mondom, egyél egy kis szalonnát. Nem feltétlenül bálnából. Hátha a szervezeted álmodban jelzett, hogy szalonnatartalékaid vészesen fogyóban. Az elvonási tüneteket nem árt komolyan venni. Főleg, ha szalonnáról (csokiról, egzotikus gyümölcsről vagy alkoholtartalmú italról) van szó.

    VálaszTörlés
  4. a bálnaszalonna nem hizlal, csak, ha kenyérrel eszed :D

    mai egészség- és környezetvédő ötpercünket hallották!

    VálaszTörlés
  5. Mindenkinek::-)
    Maimoni, de jó:)) updatetelem:)

    youdit:) én emberem vagy, al elvonási tünetek kezelésében totál egyetértünk:)

    István fogjál nekem bááálnát!

    VálaszTörlés
  6. Dorka, nekem is elvonási tüneteim vannak... De ide nem írom ki, hogy miből. ;)))) Viszont szorgosan figyelem a felhőket, úgy tűnik, mennek, és ha mennek, akkor menjünk mi is! :))

    VálaszTörlés
  7. "De ide nem írom ki, hogy miből". ;))))
    ok, én sem írtam ki tavaly:)

    De bármiből is, legyen benne részed!;)

    VálaszTörlés
  8. Én kóstoltam tavaly bálnahúst Norvégiában, de állítólag nem kékbálnát, csak másmilyet (nem is tudtam, hogy van másmilyen).

    Hát, a halízű marhahúsnál finomabb kaja is van a világon...

    VálaszTörlés
  9. Höhh. szóval halíze van.. Mot még jobban ráindultam:-)
    Van a kék, meg a közönséges bálna, valamint ezek hibridjei, mint a filmből kiderült...

    VálaszTörlés