2009. június 12., péntek

Elballagtunk lufival

Nagyfiú középiskolás lesz, én meg megnyugtattam magam, hogy mivel kicsi gyerekem is van, még nem vagyok olyan rémületesen öreg mint mi gondoltuk azt a szüleink gerációjáról, ilyenkor.
Azt ugyan nem értem mért kellett 3-ra tenni a ballagás kezdését, mert anyuk apuk mindenáron elszabadulnak ugyan a dolgozóból, de akkor is jobb lett volna a fél 5.
A színpadon a gyerkőcöket elbúcsúztatták, aztán volt minden ami ilyenkor szokott, hallani nem lehetett belőle semmit, mert a szülők fegyelmezetlenül viselkedtek. Ezt nem is fejteném ki bővebben, de az előttem állóknak szívesen kiosztottam volna egy sorozat tockost, ha nem lettem volna kisméretű anyuka.

A Gaudeamus Igitur után ballagás az udvarra, ahol elkövetkezett a pillanat, mikoris a liliomoshátú szép nyolcadikosok az égre bocsátották a fehér héliumos lufikat, ezen pillanat pedig egybeesett azzal, mikor a jelenlevő kis és még kisebb tesókák sóvárogva nyafogni kezdtek..Kiki kora és vérmérséklete szerint. Héliumos lufi nagy kincs nemhogy egy 4-5 évesnek, de az én kilencévesemnek is belesajdult a kis szíve, mert már eltervezte hogy otthon miután kijátszotta vele magát, jól kiszívjuk a héliumot belőle, és anya megint úgy fog beszélni mint egy törp..

És ekkor jött az a pillanat is, amikor az én férjem szuperman lett, igazi szuperapuka, és nem törődve semmivel, áttörve a zajongó tömegen, elindult, hogy a bazinagy suli előtti hársfára fennakadt lufit leszedje a kisfiának.. nem részletezem, nem volt egyszerű menet, Viszont pár kisgyerek és anyuka is "vérszemet kapott", és körülállták az emberemet, akinek mindenki legnagyobb örömére még öt lufit sikerült levadászni a fáról... Hős volt, én meg büszke, Simon fiamról nem is beszélve, mert az ő apukája volt a legnagyobb..
Szabolcsom tehát elballagott, bankettfélécske viszont csak holnap lesz, mert akkor tud jönni pár rokon. Sütök egy kuszkuszos epertortát is, amit Maimoninál láttam..csak sikerüljön.

3 megjegyzés:

  1. Gratulálok a Nagyhoz! És a lufivadászhoz is persze... Mára jó mulatást!

    VálaszTörlés
  2. Na, sikerült?
    Én meg vártam ám azt az e-mailt, amit olyan felelőtlenül beígérgettél!
    Szép lett az új blogod!

    VálaszTörlés
  3. Nem mertem belevágni, másik epres süti lett, (szintén tőled, és sikerült bizon:)
    Neki nekifogok a beígért leveleknek, aztán meg rájövök, hogy van ami olyan szar volt, hogy nem is tudok róla még beszélni.. (csöndes feldolgozós stádium)

    Nem is lett szép, Nem találom a régit, ki volt mentve asztalra.. de még a sablont se... Nem baj, így marad ilyen egyszerűen..

    VálaszTörlés