2009. június 15., hétfő

zone reality

1:
Léteznek jetik!!!
Láttam ahogy fut, és lengett a cicije neki.
Tuti nem hamisítvány.

(ideje lenne már nem itthon lenni, de még egy hét szabadidőm van elfeledett szakmai dolgok felfrissítésére, takarítós/jetilétezős/főzős /dínós-kihalós/szellemjárós/gleccser közepén gyereketszülős/ műsorok kényszeredett nézésére.)

2:
Minden társasházban van egy Hédi néni. Nem lehet megspórolni. Van amelyikben kettő is. Ez esetben a hédik hadsereget szerveznek, és a két csapat a közgyűlésen megöli egymást. ha kívül maradsz, az egész némi szórakoztató jelleget ölt.

3:
Eltévedés közben remek eperfákra lehet bukkanni a kerületben.

4:
Egy heti nemdohányzás fura dolgokat vált ki a leszokóból. Mondjuk baltás gyilkosszerűséggé avanzsálódik időnként, pl Ikea- Elga gardrób összerakása közben, kiterjesztve a világ összes svédjére, és egyéb skandinávjára nemes haragját. Az úr legyen kegyes minden leszokóban lévőhöz a világon, és kenegesse meg égi vajjal nikotinéhes idegrendszerét. Meg az öszes erretévedő svédhez is legyen kegyelmes.

5 megjegyzés:

  1. Hjuj, ez a cigileszokás ismerős... Nagy hősnő leszel, ha kibírod, az biztos! Igen, a Zember Lánya néha úgy érzi, hogy csakcsupán egy humán sejthalmaz, és utána nemsoká gyön a baltáskiller-metamorfózis. Érthető voltam, vagy megint sok?

    VálaszTörlés
  2. Pipázzááá', és el se hízol. A pipa pótol minden száj-piszmogást, ad egy pici nikotint, de a felszívódási arány a tüdő és a száj között (pipát letüdőzni nem szabad!) olyan, mint a focipálya és a tizenegyespont között.

    VálaszTörlés
  3. Kovács Micike:-)
    Pontosan értem a humán sejthalmazt!

    Molnárgörény, már tök sovány vagyok.De majd (egyszer ha leszek)
    nyugíjas, veszek magamnak egy zöld szalmakalapot citromsárga szalaggal, egy feeder-botot, meg egy tajtékpipát. És kiülök pecázni a népszigetre a vasúti híd alá.
    Másfél méteres harcsák vannak.

    VálaszTörlés
  4. harcsák: jaja, vannak akkorák, és békávé karszalaggal szállnak fel a villamosra :D:D

    visszajöttem, nem léptem a népi kína rendőrségének tyúkszemére :D

    bizonyos tiltott önkényuralmi jelképek nem is mutatnak rosszul egy fehér pólón, hegyesre vasalva :D

    VálaszTörlés
  5. ja, nem vagyok családtag, nem vette fel dorka a telefonom, pedig normális időben hívtam...

    arra viszont kíváncsi lennék, ki hívott rejtett számról a party közepén. 3/4ed süketen kimentem, de akkor sem hallottam ki az, erre azt mondtam: téves, és letettem. szerencse, hogy a kidobóember visszaengedett, fogalmam sincs, mit csináltam volna egyedül a nagy kínai éjszakában...

    VálaszTörlés